افزایش نظم و امنیت با نرم افزار کنترل تردد

افزایش

افزایش نظم و امنیت با نرم افزار کنترل تردد

سازمان های مختلف با هر تعداد پرسنلی که باشند، برای افزایش امنیت، کنترل ورود و خروج شخص و کنترل ورود و خروج خودرو  نیاز به نرم افزار کنترل تردد دارند. سیستم‌های نرم افزاری کامپیوتری قابلیت نظم دهی به حجم بالایی از اطلاعات را دارند، این در حالی است که گزارش های انسانی محدود و با خطا همراه می‌باشند. در نرم افزار کنترل تردد سازمان برای پرسنل یا ارباب رجوعها و خودروهایی که تردد می‌کنند، لیست جداگانه‌ای تعریف می شود.
در نرم افزار حراست و نگهبانی به تمام جزییات توجه شده و اطلاعات هر فرد یا خودرو به صورت کامل وارد فرم های مربوط می‌شود. اگر سازمانی مواد اولیه یا محصولاتی داشته باشد، برای ورود و خروج باید مقدار و نام کالا به درستی درج  شود. از این طریق امکان هر نوع خطایی به صفر می رسد. معمولا مدیریت نرم افزار کنترل تردد همانند نرم افزار حراست و نگهبانی در اختیار حراست می باشد.  برای گزارش دهی به مدیر سازمان امکان خروجی این نرم افزار به صورت پی دی اف یا اکسل  وجود دارد.

کنترل تردد

افزایش نظم و امنیت با نرم افزار کنترل تردد

به روز رسانی نرم افزار کنترل تردد بر اساس نیازهای سازمان

نرم افزار حراست و نگهبانی که بخش مهمی از امنیت سازمان به آن مرتبط می شود، دارای قسمت مهمی به نام کنترل تردد است. این نرم افزار قابلیت تغییر در بخش های مختلف را داشته و شرکت تولید کننده آن با توجه به نیازهای هر سازمان تغییراتی را در آن ایجاد می کند. نرم افزار در سیستم های مختلف قابل نصب است و برای افراد مختلف سازمان می توان  دسترسی به بخش هایی از آن را محدود نمود.
بخش مهمی از نرم افزار کنترل تردد مربوط به تردد کالا در سازمان ها می شود. کالاهای هر شرکت  بخش مهمی از دارایی های آن به شمار می رود. حفظ و حراست از محصولات و کالاها از مزیت های مهم استفاده از این نرم افزار است. از طریق ثبت کامل محصولات در سامانه زمانی که این کالاها از شرکت خارج شود به راحتی قابل پیگیری خواهد بود. ثبت و رهگیری کالا در یک شرکت به حفظ دارایی های آن کمک خواهد نمود و در واقع برای یک مجموعه صرفه اقتصادی خواهد داشت.
نرم افزار کنترل تردد دارای زیر ساخت های متفاوتی است پلاک خوان، TRFID، ثبت تردد، ثبت کامل موجودی های انبار، کنترل ورود و خروج کالا و ثبت اشخاص بخشی از آنها به شمار می‌رود. برای بررسی تردد خودرو دستگاه های کنترل تردد امکان ردیابی و مشاهده برچسبهای کنترل تردد را دارند.

نرم افزار حراست و نگهبانی

به روز رسانی نرم افزار کنترل تردد بر اساس نیازهای سازمان

مزایای نگهبانی با کمک نرم افزار چیست؟

نرم افزار حراست و نگهبانی، بسیاری از خطاهای انسانی در نگهبانی بدون سیستم را از بین برده است. گزارش های که بدون نرم افزار به مدیران سازمان ارایه می شود، دارای نظم کافی نیست. ممکن اطلاعاتی در بررسی ها وارد گزارش نشود و کم شدن دقت برای کل سازمان در دراز مدت مشکلات بسیار زیادی را ایجاد نماید. درطولانی مدت بررسی گزارش ها احتمال خطا و نا امنیتی را در بخش های مختلف سازمان نشان می دهد.
برای دریافت بهترین خدمات  از شرکت تولید کننده این نرم افزار باید با این مجموعه در ارتباط باشید. شرکت تولید کننده نرم افزار کنترل تردد، با توجه به نوع سازمان تغییراتی در آن ایجاد می نماید. مقدار کالای وارد و یا خارج شده از سازمان و ثبت ورود و خروج افراد از مهمترین  کارکرد های این نرم افزار می باشد.

 

 

 

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید