نرم افزار تیکتینگ چیست؟

نرم

نرم افزار تیکتینگ چیست؟

نرم افزار تیکتینگ که با عنوان سیستم تیکت خدمات مشتری نیز شناخته می شود، در واقع، نوعی نرم افزار پشتیبانی و مدیریت ارتباط با مشتری است. زمانی که کسب‌ و کار شما رشد ‌کند، مشتریان بیشتری به وب سایت تان سر خواهد زد. بالطبع، انتظارات و درخواست هایشان نیز بیشتر خواهد شد و به راه های ارتباطی بیشتری نیاز دارید. مشتریان شما می خواهند با شما از طریق تلفن، چت آنلاین، و ... ارتباط برقرار کنند و شما باید این ارتباط ها را به بهترین شکل مدیریت کنید. در این زمان نرم افزارهای تیکتینگ می توانند بهترین راه حل باشند.

ما در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه بفهمیم کدام نرم افزار تیکتینگ برای کسب و کار ما مناسب است؟

مزایای استفاده از نرم افزار تیکت پشتیبانی

استفاده از نرم افزار تیکتینگ، یک روش فوق العاده برای ایجاد پایگاه اطلاعاتی در مورد کسب و کار و مشتریان شما است. در این پایگاه داده می توانید از اولویت ها، درخواستها، مشکلات و نگرانی های مشتریان تان آگاه شده و آنها را به صورت سازمان یافته تری دسته بندی کنید. این کار موجب بهبود خدمات پس از فروش تان خواهد شد. در واقع، به لطف داده های آماری این نرم افزارها و تجزیه و تحلیل اطلاعات آن می توانید عملکرد تیم پشتیبانی تان را بهبود ببخشید تا به صورت هوشمندانه تری اقدام نمایند.

 

 

آشنایی با قابلیت های نرم افزار تیکتینگ

 

قابلیت های یک نرم افزار تیکتینگ

خوشبختانه نرم افزارهای تیکتینگ بسیار زیادی در بازار وجود دارد. هر کدام ویژگی ها و قابلیت های مختلف و متنوعی دارند که می تواند بخشی از نیازهای شما را برآورده نماید. اما به طور کلی، یک نرم افزار تیکتینگ مناسب نرم افزاری است که چهار ویژگی زیر را داشته باشد:

1. کاربرپسند بودن فضای کاربری و فضای پورتال پشتیبانی در نرم افزار تیک پشتیبانی، موجب بهبود کیفیت ارتباط و تعامل مشتری با کارمندان پشتیبانی می شود.

2. نرم افزار تیکتینگ مورد نظرتان باید بتواند از چندین کانال ارتباطی پشتیبانی کند. بدین معنی که درخواست های مشتری ها را از کانال های ارتباطی مختلف جمع آوری کرده و مدیریت نماید.

3. باید این قابلیت را داشته باشد که فرایند پشتیبانی از راه دور و خدمات رسانی به کاربران و مشتری های را به صورت خودکار انجام دهد.

4. اما مهمترین ویژگی و قابلیت یک نرم افزار تیکتینگ، امکان گزارش گیری و تجزیه و تحلیل اطلاعات است.  باید بتوانید در زمان واقعی عملکرد تیم پشتیبانی را رصد کرده و نتایج بدست آمده را بررسی نمایید.

چگونه بفهمیم یک نرم افزار پشتیبانی مناسب کسب و کارمان است؟

برای این که بفهمید آیا نرم افزار تیکت پشتیبانی مورد نظرتان برای کسب و کارتان مناسب است باید چهار نکته زیر را بررسی نمایید:

1. نرم افزار تیکتینگ مورد نظرتان باید نیازهای تیم پشتیبانی تان را برآورده نماید. در واقع باید سیستم مورد نظر موجب ساده تر شدن برنامه کاری و افزایش بهره وری آنها شود.

2. سیستم خدمات پس از فروش مورد نظرتان باید موجب بهبود تجربه کاربری مشتری های تان شود. در واقع، باید مشتری از خدمات ارائه شده توسط این سیستم رضایت داشته باشد.

3. بودجه در نظر گرفته برای مدیریت نرم افزار تیکتینگ، با هزینه ای که باید بپردازید متناسب است؟ گرچه سیستم های متن باز، هزینه کمتری نیاز دارند، اما کنترل امنیت داده ها و حریم خصوصی در آنها گران تر و سخت تر است.

4. مهمترین پارامتر برای انتخاب یک نرم افزار ، مقیاس پذیری و یکپارچه سازی آن است. باید بتواند با سایر ابزارهای سازمانی شما مانند ابزارهای تجارت الکترونیک و درگاه های پرداخت و ... سازگار شود.

در نهایت، اگر بین چند گزینه مردد بودید، نسخه رایگان هر کدام از نرم افزارهای مورد نظرتان را تست کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.

 

 

نرم افزار تیکت پشتیبانی

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید