معرفی 10 نرم افزار تعمیر و نگهداری در دنیا

معرفی

معرفی 10 نرم افزار تعمیر و نگهداری در دنیا

نرم افزار تعمیر و نگهداری (CMMS)

نرم افزار تعمیر و نگهداری که به اختصار به آن Cmms گفته می شود، جهت تسهیل فرآیندها در صنایع مختلف کاربرد دارد. در دنیای دیجیتال، استفاده از نرم افزارها به منظور تسهیل فرایندها و عملیات امری ضروری به شمار می رود. تمام صنایع از بزرگ تا کوچک همواره به دنبال استفاده از شاخص های تعمیر و نگهداری به منظور تسهیل فرایندهای خود می باشند. نرم افزار cmms، بهترین نرم افزار نگهداری پیشگیرانه جهت جلوگیری از آسیب های ناشی از حوادث غیر قابل پیش بینی می باشد.

نرم افزار تعمیر و نگه داری (CMMS)

نرم افزار تعمیر و نگه داری (CMMS)


ضرورت استفاده از نرم افزار تعمیر و نگهداری چیست؟

Computerized Maintenance Management System (CMMS)، یک راه حلی است که در قالب نرم افزار به منظور جمع آوری اطلاعات مدیریت نگهداری، تسهیل کارایی و بهبود خودکار فرایندها پیاده سازی می شود. از جمله مهمترین چالش هایی که اکثر صنایع چه بزرگ و چه کوچک با آن درگیر هستند، فرایند تعمیر و نگهداری است. به این گونه نرم افزارها، نرم افزارهای نت نیز گفته می شود. استفاده از این نرم افزارها نقش قابل توجهی در افزایش طول عمر تجهیزات، ماشین آلات و زیرساخت ها دارد.

معرفی 10 تا از بهترین نرم افزارهای تعمیر و نگهداری در دنیا

پیشرفت تکنولوژی، مهمترین عامل جهت شناخته شدن نرم افزار تعمیر و نگه داری در دنیا به شمار می رود. هر روز امکانات و قابلیت های جدیدی به این نرم افزارها افزوده می شود. این امر می تواند به منظور حفظ کارایی و افزایش طول عمر مفید ابزار آلات در صنایع مختلف موثر واقع شود. نرم افزارهای مختلفی در این زمینه با قابلیت های خاص وجود دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:


 معرفی 10 تا از بهترین نرم افزار تعمیر و نگهداری در دنیا

معرفی 10 تا از بهترین نرم افزار تعمیر و نگهداری در دنیا

نرم افزار اودوو (Odoo): اودوو، نرم افزار مدیریت یکپارچه جهت مدیریت همه جانبه در بخش های CRM، انبار، حسابداری، وب سایت و... می باشد. این نرم افزار شامل دو نسخه Community و Enterprise جهت برطرف کردن نیازهای یک کسب و کار می باشد.
نرم افزار eMaint cmms: نرم افزار eMaint با انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بالا، قابلیت رفع حوادث ناشی از تعمیرات و نگهداری در بخش های مختلف یک صنعت را برعهده دارد. دسترسی به فضای ابری، پشتیبانی موبایل و... از جمله مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشند.
نرم افزار MaintainX: از جمله بهترین نرم افزارهای تعمیر و نگهداری در دنیا می توان به نرم افزار تعمیر و نگه داری MaintainX اشاره نمود. این نرم افزار جهت مدیریت و بهبود کارایی، مدیریت موجودی، سفارشات کاری، حفظ استانداردهای ایمنی تجهیزات و... گزینه مناسبی می باشد.
نرم افزار FIIX  :FIIX، نرم افزار نگهداری پیشگیرانه با سرعت و امنیت بالا جهت تسهیل فرایندهای کاری است. این نرم افزار بهترین پیشنهاد ما به آن دسته از کسانی است که به دنبال بهترین نرم افزار تعمیر و نگهداری با امکانات پیشرفته هستند.

نرم افزار نگهداری پیشگیرانه

نرم افزار نگهداری پیشگیرانه

    نرم افزار BEHONE: BEHONE از جمله بهترین نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات است که می توانید نسخه ایرانی آن را مطابق با کسب و کار خود تهیه نمایید. مدیریت موجودی، بودجه، سفارش کار و همچنین مدیریت تسهیلات از جمله مهمترین ویژگی های این نرم افزار محسوب می شود.
    نرم افزار eWorkOrders: eWorkOrders بهترین نرم افزاری است که می توان از آن به عنوان نرم افزار نگهداری پیشگیرانه یاد کرد. این نرم افزار به دلیل برخورداری از امکانات و سیستم مدیریتی بسیار پیشرفته قادر به بهره وری و بهبود فرایندهای کاری می باشد.
    نرم افزار Smartsheet: اکثر صنایع پیشرفته از نرم افزار تعمیر و نگه داری Smartsheet جهت استفاده از امکانات حرفه ای آن بهره می برند. مدیریت دارایی، مدیریت بودجه و هزینه، نگهداری و تعمیر پیشگیرانه و قابلیت استفاده از طریق موبایل از جمله مهمترین ویژگی های نرم افزار Smartsheet به شمار می رود.
    نرم افزار UpKeep CMMS: این نرم افزار از جمله بهترین نرم افزار تعمیر و نگهداری پیشگیرانه است که با نسخه موبایلی آن می توان به امکانات و قابلیت های ویژه آن دسترسی پیدا کرد. پشتیبانی تلفن های هوشمند، امنیت فوق العاده بالا، تحلیل آسان داده ها و رابط کاربری آسان از جمله ویژگی های نرم افزار UpKeep به شمار می رود.
    نرم افزار MP software CMMS: این نرم افزار بازرسی دوره ای، قابلیت آپدیت و به روز نگه داشتن اطلاعات مرتبط با بخش تعمیرات و نگهداری را دارد.

نرم افزار MPsoftware، کاربردی ترین نرم افزار به منظور تعمیر و نگهداری فرایندها، گزارش دهی، برنامه ریزی مجدد به منظور انجام فعالیت ها می باشد.

Maintenance Connection: این نرم افزار جهانی مورد تایید توسط وب سایت های بزرگ، نقش قابل توجهی در انتقال داده ها، مدیریت دارایی و... را برعهده دارد. این نرم افزار قادر به کاهش سفارش کاری در طول روز می شود. این امر باعث می شود تا فرایند بخش های مختلف یک کسب و کار به سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

منابع

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید